Nuorisotilat

Nuorisotilat ovat nuorille tarkoitettuja paikkoja, joissa voi pelata eri pelejä biliksestä pleikkariin, kuunnella musiikkia, sekä viettää aikaa kavereiden kanssa kahvikupposen äärellä. Nuorisotiloilla on myös langaton internet-yhteys käytössä.

Miehikkälän Kiwi ja Virojoen Pleissi toimivat ostopalveluna Kaakonkulman 4H-yhdistykseltä. 4H-yhdistys toimii valvojien työnantajana.

Nuorisotilojen toimintaa valvotaan ja kehitetään yhteistyössä. Yhteisiin palavereihin (3-4 kertaa vuodessa) osallistuvat nuorisotilojen valvojat, kuntien nuorisotyöstä vastaavat ja 4H-yhdistyksen toiminnanjohtaja.

Nuorisotilojen Miehikkälän Kiwin ja Virojoen Pleissin valvojat ilmoittavat tarkemmin nuokkareiden aukioloista koulujen loma-aikoina sekä syys- ja kevätkausien ensimmäisistä ja viimeisistä illoista